W związku z wejściem w życie rozporządzenia MEN z dnia 20 marca 2020 w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19 (Dz. U. 2020 poz. 493), z dniem 25.03.2020 roku będą obowiązywały w szkole następujące zasady:

Pedagog szkolny udziela konsultacji telefonicznych od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 12.00 w siedzibie szkoły - tel. 44 723 77 19

Lp.

Nazwisko i imię nauczyciela

Dni tygodnia i godziny 

1.

Adamiec   Bożena

poniedziałek – piątek 15.00 – 17.00

2.

Antosik Alicja

wtorek, środa, czwartek 15.30 – 19.00

3.

Bauer Dariusz

poniedziałek, wtorek, czwartek 16.00 – 17.00

4.

Cała Martyna

poniedziałek, środa, czwartek 15.00 – 16.00

5.

Chojnacki Paweł

wtorek 17.00 – 18.00

6.

Ciesielska Agnieszka

środa, czwartek, piątek 7.00 – 18.00

7.

Czarnecka Magdalena

wtorek – czwartek 15.00 – 16.00

8.

Dudek Zbigniew

poniedziałek, wtorek, czwartek 16.00 – 17.00

9.

Fałek Magdalena

środa, czwartek 15.00 – 16.00

10.

Fajfer Sebastian

poniedziałek , środa 13.00 – 15.15 , piątek 13.00 – 16.00

11.

Godala Paweł

poniedziałek, środa, czwartek 16.00 – 17.00

12.

Goździk Joanna

poniedziałek – piątek 15.00 – 17.30

13.

Jaworska Katarzyna

poniedziałek – środa 16.00 – 17.00

14.

Jończyk Małgorzata

poniedziałek – środa 16.00 – 17.00

15.

Jura Justyna

wtorek 17.00 – 18.00, środa – czwartek 16.00 – 17.00

16.

Jurewicz  Anna Maria

wtorek – czwartek 16.00 – 18.00

17.

Kobyłecka  Joanna

środa, piątek 16.00 – 17.00

18.

Kołodziejczyk Magdalena

poniedziałek 17.00 – 18.00 , środa 17.30 – 18.00

19.

Kowalczyk Tomasz

poniedziałek 12.00 - 17.00

20.

Kubryn Dariusz

poniedziałek – piątek 16.00 – 17.00

21.

Kunka – Kawełczyk Anna

wtorek – czwartek 16.00 – 18.00

22.

Laszczyk Irena

poniedziałek 16.00 – 17.00, wtorek-środa 15.00 – 16.00

23.

Miszczuk Barbara

poniedziałek - czwartek 16.00 – 18.00

24.

Mosiężnik Kamila

środa, czwartek 16.00 – 17.00

25.

Mulawa  Joanna

poniedziałek 16.00 – 18.00, wtorek 16.00 – 17.00, czwartek 16.00 – 18.00

26.

Pełka Agnieszka

wtorek, środa 16.00 – 17.00

27.

Piątek Justyna

wtorek, środa, piątek 17.00 – 18.00

28.

Piłat Małgorzata

poniedziałek, czwartek, piątek 15.00 – 16.00

29.

Polak Wiktor

poniedziałek, czwartek, piątek 14.00 – 18.00

30.

Porczyk Anna

poniedziałek, wtorek, czwartek 16.30 – 18.00

31.

Przybyłkowicz Marcin

wtorek – czwartek 16.00 – 17.00

32.

Remisz-Szewczyk Kinga

wtorek 15.00 – 16.00, środa 16.00 – 17.00, czwartek 18.00 – 19.00

33.

Rękorajska Martyna

poniedziałek – piątek 15.00 – 16.00

34.

Rybak Małgorzata

wtorek, środa, czwartek 16.00 – 17.00

35.

Rypina Zuzanna

wtorek, środa 15.00 – 16.00

36.

Suska Agnieszka

poniedziałek, wtorek, czwartek 16.00 – 17.00

37.

Tataradziński Adam

poniedziałek – piątek 15.30 – 17.00

38.

Tkaczyk Magdalena

wtorek – środa 15.00 – 16.30

39.

Urbanowicz - Dudek Krystyna

poniedziałek, wtorek, czwartek 14.00 – 17.00

40.

Wachowski Piotr

piątek 16.00 – 18.00

41.

Wojciechowski Wojciech

poniedziałek, piątek 10.00 – 15.00

42.

Wojtkiewicz Małgorzata

poniedziałek 15.00 – 16.30, środa 13.00 – 16.30

W nawiązaniu do przepisów § 8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. z 2020 r., poz. 433), zgodnie z którym w okresie zagrożenia epidemicznego wykonywanie zadań przez urząd administracji publicznej lub jednostkę organizacyjną wykonującą zadania o charakterze publicznym, może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu:

  • określonych zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

W związku z powyższym, informuję że wyniki egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie z sesji styczniowej, będą wysyłane do zdających (obecnych uczniów) za pomocą dziennika elektronicznego, do absolwentów na adres e-mail podany w deklaracji w dniu 20.03.2012r. od godz. 13.00.

Druki świadectw i dyplomów wydane zostaną w późniejszym terminie.

Za utrudnienia i ograniczenia bardzo przepraszamy, ale są one podyktowane wyjątkową sytuacją.

Magdalena Fałek

Dyrektor szkoły

PRACA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR  6 OGRANICZONA DO WYKONYWANIA ZADAŃ NIEZBĘDNYCH

Szanowni Państwo,

informuję, że w nawiązaniu do przepisów § 8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego  
(Dz. U. z 2020 r., poz. 433), zgodnie z którym w okresie zagrożenia epidemicznego wykonywanie zadań przez urząd administracji publicznej lub jednostkę organizacyjną wykonującą zadania o charakterze publicznym, może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu:

1) określonych zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

W związku z powyższym informujemy, Państwa o zamknięciu szkoły do odwołania.

Pozostałe sprawy będą załatwiane drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Wykaz numerów telefonów:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 – 44 723 77 19

strona: www.zsp6tom.pl

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku pojawienia się nowych okoliczność będziemy przekazywać Państwu informacje na bieżąco.

Za utrudnienia i ograniczenia bardzo przepraszamy, ale są one podyktowane wyjątkową sytuacją. Liczymy na Państwa zrozumienie.

Magdalena Fałek

Dyrektor szkoły

Szanowni Państwo, Uczniowie, 

W związku z obecną sytuacją związaną z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19), mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników szkoły, zwracamy się z uprzejmą prośbą o ograniczenie wizyt jedynie do spraw koniecznych i pilnych.
Szkoła od 16 marca 2020r dla interesantów do odwołania będzie otwarta w godzinach 10.00-14.00.

UWAGA !!!

Przed wejściem na teren szkoły należy zdezynfekować ręce żelem antybakteryjnym dostępnym przy głównym wejściu do szkoły.
Jednocześnie zachęcamy do korzystania:
• z poczty elektronicznej szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
• Kontaktu telefonicznego  (44) 723 77 19

(od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00).



Z poważaniem,

Magdalena Fałek – dyrektor szkoły

 

 

Na podstawie komunikatu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.03.2020 zajęcia dydaktyczno-wychowawcze zostają czasowo ograniczone od 12.03.20 do 25.03.20. Jednocześnie prosimy o stosowanie się do zaleceń Ministra Zdrowia, Ministra Edukacji Narodowej, Głównego Inspektora Sanitarnego i pozostanie uczniów w domach.

Przydatny link:

https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszenie-zajec-w-szkolach

Wicedyrektor szkoły: Kamila Mosiężnik

 

03.03.2020 r. gościliśmy przedszkolaków z Przedszkola Integracyjnego „ISKIERECZKA”. Uczniowie z zawodu Technik Usług Fryzjerskich wykonali stylizacje przedszkolakom, a były to warkocze oraz loki. Dzieci tworzyły również rysunki z fryzurami. W pracowni do nauki zawodu Technik Fotografii i Multimediów dzieci zapoznały się z urządzeniami wykorzystywanymi w pracy fotografa. Był to miło spędzony czas zarówno dla uczniów naszej szkoły oraz przedszkolaków.

Podkategorie